Esmu atpakaļ pareizajā valstī. Jau kādu laiku.
Stāvot skatuves priekšā pie Oranžajām brīvdienām, kad lēkājošu, lielu un sviedros izmirkušu vīriešu pūlis ir aizgrūdies uz pāris akordiem uz priekšu, tanī brīdī tu stāvi skatuves gandrīz vai pašā priekšā bet 2 metru rādiusā nav neviena. Sajūta, ka OB spēlē man. Sajūta, ka esmu atpakaļ pareizajā valstī.
Sazaspēju uz teātri tikt. Ar tvitterspēku. Kā man gāja.
Stāvot skatuves priekšā pie Oranžajām brīvdienām, kad lēkājošu, lielu un sviedros izmirkušu vīriešu pūlis ir aizgrūdies uz pāris akordiem uz priekšu, tanī brīdī tu stāvi skatuves gandrīz vai pašā priekšā bet 2 metru rādiusā nav neviena. Sajūta, ka OB spēlē man. Sajūta, ka esmu atpakaļ pareizajā valstī.
Sazaspēju uz teātri tikt. Ar tvitterspēku. Kā man gāja.
Operā es
ārkārtīgi izbaudu mirkli, kad orķestris skaņojas – tūlīt sāksies un viss būs
izcili sajūta.
Teātrī savukārt ir
tas mirklis, kad aktieri pēc izrādes
stājas aplausu priekšā, sāk atiet no lomas. Tad tu viņos vari izlasīt visu
izrādi. Tanī brīdī arī pie "Hanana" salikās emocijas.
Visas tās dienas
nepareizības sākās ar bruģi un olām uz velo bagāžnieka. Rezultāts pazaudēta
pase.
Vietas mums bija
teorētiski citās ložās, bet praktiski ar Lauru sēdējām blakus. Tā sēžot
aizmugurējā no 2 rindām, man tā kā blakus nosēdās paapaļs vienmēr nosarcis
kungs ar bikšturiem. Paņēma krēslu un iebīdīja starp diviem priekšā esošajiem
tukšajiem. Kad atnāca kundzīte sārtā blūzē ar izšuvumiem, nedaudz iesirmiem
matiem, kurai bija jāsēž priekšā, nevarēja tikt garām, onka reaģēja tieši nekā,
šī atkal runājot kā kundzīte (ar sevi, dzirdot citiem), paņēma krēslu un
aizbīdīja uz otro rindu. Kad ienāca puisis ar pancisku ezīti, notetovētām rokām
un 80to brillēm, un skaļi teica meklēja savu vietu, bija skaidrs, ka onkam štrumbancēs
būtu jāpabīdās, tā kā šis joprojām sēž starp diviem priekšējiem krēsliem, no
kuriem viens vairs tur nemaz neatrodas. Šim galīgi nepieleca, puisis vēderu
ierāvis bāzās iekšā gar maliņu, kundzītei palīdzot, bet man muti pavērtai
skatoties. Kad pankiņš vārdiski beigu galā palūdza, lai šis pabīdās –
iedomājies, nu – šis arī pabīdījās.
Pati izrāde ir
tipiskie lauku stāsti saviņķelēti kopā un pagriezti skaļāk. Jauki laikam ir
pilsētas jaunietim uz to skatīties, bet es taisni iepriekšējā nedēļas nogalē sēdēju
un klausījos stāstos, sākot ar 7 zosīm, kas aizlidoja, Blaumaņa cienīgu stāstu
par tēvu, kas slīka upē, kamēr vienrokainā māte skrēja saukt 15gadīgo meitu,
kas arī stāstīja šo stāstu, kā arī par manu vecomāti, kas nu jau zaudējusi
spēju radīt jaunas atmiņas, kā arī valdīt par savu ķermeni un tās izdalījumiem,
kas nedaudz ir novedis manu krusttēvu pie vēl lielāka alkohola patēriņa – bez
divucīša nav dienas. Skumji un izklausās iz pagātnes.
Vienīgais, kas
man reāli nepatika izrādē bija, ka galvenā varone vecāmāte lamājoties teica
„Kuce”. Manās asociācijās vecāka gada gājuma cilvēka daudz neizmanto šo vārdu,
priekš tam ir „zaļās muižas akā dirsējs”, un vēl sievas balss bija iztaisīta kā
nodzerta, ne vienkārši veca. Un kroplais dēls, brīžiem šķita par daudz kropls.
Citādi par
aktierspēli un visādām varu pievienoties tam kājās lēcošajam pūlim izrādes
beigās. Adekvāti.
Man sasodīti prieks, ka Tev patika izrāde.
AtbildētDzēstUn man patīk kā Tu par to uzrakstīji. :)