Dažas grieķu īpatnības un politikas.


Visur mētājs visādi atkritumi. Šodien ejot uz skolu vien pāris vietās bija izmestie atkritumu maisi no kurien visādi sūdi izbiruši, tai skaitā autiņbikses. Atrast to Dobeles pie upes klajumos bia diezgan nepatīkami, bet, kad tas izmētāts uz ietves...
Vēl viena lieta par ietvēm. Labi ja pusē gadījumu ceļam vispār ir ietves. Ja ir tad tādas, kur Zanītei būtu grūti iet, vienkārši pārliets cements galīgi nenolīdzināts, izmētāti akmeņi, pāri pārliekušies krūmi. Gājēju pārejas viņu acīm arī kaut kā neredzamas. Kā gājēj jūtos tāds nevēlams. Gan nesatieku daudz citus gājējus. Katram grieķim pa mašīnai? Principā satiksmes noteikumi baigi nevienam nerūp. Man gan grūti iedomāties, kas viņiem vispār rūp.
Gaidīšana ir viena liela visa sastāvdaļa. Pirmā nedēļa ša būs garām, bet man vēl nav ne jausmas ko un kā es īsti mācīšos. Daži profesori atrakstīs, viens vēl neko neatbild, viens parādīsies pirmdien. Kaut kādas pagarinātās brīvdienas grieķu ziemā.
Svētdien kā izrādās viņiem baigais lēmums tika lemts. Grieķu vārdiem izsakoties, ja līgums tiek parakstīts valstij aizdod naudu, bet ar galīgi dumjiem nosacījumiem – nauda jāatgriež, ar procentiem un grieķiem  liegtas kaut kādas pārvaldes tiesības, tas ir, Grieķija pazudīs – tā grieķi. Ja neparakstīs, valsts būs bankrotā, jā kādu laiciņu būs pilnīgs haoss. Nu kaut kam pasmagam jau ir jābūt tajā līgumā, ja savas valsts iedzīvotājs grib drīzāk redzēt bankrotā.
Kas šķiet tā interesanti. Mēģinot tikt iekšā sekreteriātā – tur jāpiezvana, tad atbild, tu pastāsti ko gribi, tad tevi varbūt ielaiž iekšā. Stāvot gaidot kādu atbildi, pienāk meitene un prasa vai viņi šodien streiko?
Šodien atkal ieeju fakultātē tur izklāts metrs reiz pieci materiāls, meiča krāso virsū sarkanus un melnus grieķu alfabēta burtus.

Par pirmajām dienām sagaidīšu dažas bildes, tad ielikšu tā jauki.


Papildinājums vēl drusku par īpatnībām.
Autobusu pieturas - izskatās, ka ir diezgan bieži, bet nezinātājam nezināt. Labākajā gadījumā kāds aprūsējis stabs ar aprūsējušu plāksni stāv kādā vietā, kur stāvošs autobuss varētu traucēt.
Braukšanas manieres - neapdomīgi. Bet man patīk, ka daudz motorollerīšu, un mocīšu. Ar diviem čaļiem jau esmu pavizinājusies. He.
Un mani šodien palaida pie gājēju pārejas. Tad nu aptuvenizējot - reizi nedēļā kaut kur tevi palaiž pāri zebrai. Vai arī es vienkārši esmu gaišmataina?

Komentāri

  1. Trololol, tava valsts ir salauzta!
    Meh, gan jau grieķi beigs čakarēties, ja viņi izlems bankrotēt pajūgs tādi sūdi, ka maz neliekas.

    AtbildētDzēst
  2. Nu, viņi jau it kā izlēma pieņemt kaut to naudu. Bet tagad vienkārši baigi protestēs. Nu ja tā uzreiz nākajamā dienā minimālo algu samazina par 20% ir tā paskumji.

    AtbildētDzēst
  3. Bet kā man te stāsta, tad grieķi nekad nav tā baigi strādājuši. Esot bijis pārsteidzoši, ka viņi brauc ar labiem auto, ēd restorānos, kaut arī darbs nav bijis augstas pilotāžas.

    AtbildētDzēst
  4. Jā, nu čakli viņi nav. Tāds miers vien visur valda. Kamēr nesākas streiks un lietu dedzināšana.
    Es negribu būt ļauna, bet kaut kādā ziņā tā situācija jau ir ļoti pat atbilstoša.

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru