Kā gadu sagaidīsi...

Šī ir viena no 101 lietas lietām iekš http://www.dayzeroproject.com/.
Par pārējām lietām ar šeit varētu ziņot.
Bet bija taču virsrakstā teikums par gada sagaidīšanu.
Protams, izdomāju laicīgi kur svinēšu. [sarkasma zīme]*
Bet neskatoties ne uz ko bija diezgan lieliski.
Nebija jārūpējās par kādām nebūt vakara izklaidēm, jo pirmā daļa vakara bija ēdiena taisīšana, tālāk paēšana, salūts un paēšana vēl. Bet bija garšīgi. Jūs (kas tur bija) esat lieliski pavāri. Man vēl pirkstā viens pušums stāv pēc nazīša ("viņš ir maziņš, bet gana ass").
Un es nekad vēl nebiju Rīgas centrā sagaidījusi Jauno gadu. Bet man patika gan raitā soļa iešana uz pieminekli kopā un gar visiem daudzajiem cilvēkiem ar šampanieti rokā, patika 23.58 izdomāt skriet uz Galerija Rīga jumtu, kad Vērmanītī jau sāka spridzināt lietas. Skriet pret pūli, kas arī skrien ar šampaniešiem rokā, drusku histēriskā manierā, kad visapkārt jau sāk sprāgt un mirdzēt ir diezgan lieliska sajūta. Iesaku. Un jā, patika arī slidināties pa augstākminētās ēkas jumtu, ieiet vip zonā divatā ar Zanīti, jo pārējiem nebija zilās aproces. Patika niknums ar kādu apsargs mīdija lidināmo laternu, kas ne tuvu nedega.. Patika smiešanās par subkultūru jociņiem. Patika Rīgas centra 5. stāva pirts. Kaut kādā dīvainā un mazizprotamā veidā patika arī Ratnieka ciemošanās ar Mintū, kas gan rītā atstāja galvas sāpes. Patika arī, cik saulains rīts bija 1. janvārī, kā tajā gaismā laistījās visas Jaungada sagaidīšanas paliekas - sākot ar pudelēm un glāzēm, beidzot ar piesalušiem vēmeklīšiem. Man šķiet uz šīs nots arī jābeidz pirmais ieraksts.

*[sarkasma zīme] - atsauce uz vismaz manā fakultātē populāra seriāla mirkli, kad gudram puikam nepieleca sarkasms.

Komentāri

  1. Es priecājos, ka sagaidījām Jauno gadu kopā!^^
    Un vēl es priecājos par Tavu soli izveidot blogu, jo Tu būsi Grieķijā un tas būs vēl viens saziņas veids. Es ceru, ka liksi arī bildes. ;)
    Iedvesmošos no Tevis un arī atjaunošu savu blogu, drīkst?

    AtbildētDzēst
  2. Jā. Ne tikai drīkst, bet ir ieteicams.

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru